Ahad, 26 April 2020

Pekasam Annissa

Pekasam Annissa pelbagai jenis ikan air masin seperti kembung sadin gelama, pekasam ikan air tawar antaranya lampam loma talapia puyu sepat dan pekasam daging lembu serta pekasam daging rusa. Pekasam di pack mengikut kauntiti tertentu bagi pekasam ikan dalam 3 saiz 130 gram, 150 gram dan 200 gram dan pekasam daging 100 dan 200 gram. 
Pesanan boleh dibuat mengikut keselesaan anda samada jumlah pack satu dua atau ikut kehendak anda dan anda tentukan pekasam ikan atau daging yang diperlukan. Stok pekasam adalah tertakluk pada bahan mentah semasa, apabila pesanan di terima dan bayaran disah telah dibuat, penghantaran akan dibuat serta tempoh masa penerimaan pesanan adalah tertakluk pada syarikat pengendali penghantaran berkenaan. Dari tempoh pesanan dibuat kebiasaannya mengambil masa antara 7-21 hari mengikut jarak jauh dan urusan penghantaran syarikat pengendali berkenaan. Ada juga penerimaan kuran atau dalam tempoh 24 jam saja tetapi tidaklah boleh menjanjikan pelanggan boleh terima pesanan lebih cepat. 
Annissa Global juga mengalu-galukan pemborong, pengedar, penjual, agen untuk pasarkan pekasam, untuk pengguna juga boleh direct whatsApp 0125315488 atau CALL 0133204100 info lebih lanjut www.zuhudniaga.com 1annissa.blogspot.com FB page Pekasam Annissa.